چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
کد مطلب : 111704
جالب است ۰
کارگردان فیلم «آپاراتچی» با اشاره به اکران مردمی این فیلم در سینما اکسین اهواز، گفت: پس از اکران فیلم، من از خانواده شهدا و رزمندگان لوح تقدیر گرفتم که باعث افتخار بود.
قربانعلی طاهرفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: شاخصه این اکران در اهواز، حضور چشمگیر و شور و اشتیاق و مردم اهواز بود. «آپاراتچی» براساس زندگی قهرمانی واقعی و برخاسته از دل مردم تهیه شده و به همین دلیل، این فیلم از دید مردم و برای مردم است.
وی درباره موضوع این فیلم توضیح داد: «آپاراتچی» با محوریت یک نقاش ساختمان عاشق سینماست که در مسیر رسیدن به عشق خود تلاش می‌کند به تمام موانع و مشکلات پیش روی خود غلبه کند و به آرزوی خود برسد.
او با بیان اینکه فیلم «آپاراتچی» دو رویکرد دارد، توضیح داد: اولین رویکرد ادای دین به سینماست و رویکرد دیگر، بازنمایی فضای حاکم بر سبک زندگی و فضای خانوادگی دهه ۶۰ است.
رویکرد فیلم «آپاراتچی» بازنمایی فضای حاکم بر سبک زندگی دهه ۶۰ است
وی بیان کرد: قهرمان اصلی این فیلم تخیلی و از بین نخبه‌ها و مشاهیر نیست که به آن توجه شود، بلکه قهرمانی ساده، بدون رانت و سفارش و حقیقتاً از بین مردم است. فیلم «آپاراتچی» کمدی است و تعالی‌بخش اندیشه مخاطبان است. به همین دلیل، بازخوردهای مختلفی از مخاطبان داشتیم.
«آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی‌نسب محصول سال ۱۴۰۲ است. این فیلم در چهل‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد. این فیلم برداشتی آزاد از رمانی با همین نام نوشته روح‌الله رشیدی است و دلبستگی‌های یک نقاش ساختمان عاشق سینما را روایت می‌کند که در تولید چند فیلم کوتاه موفق شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی‌اش است.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcbg8b8arhb8zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما