سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : 112100
جالب است ۰
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: محصولات تولیدی واحدهای صنعتی و تولیدی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) توجه بسیاری از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را به خود جلب کرد.
علی مهدی‌پور سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی واحدهای صنعتی است بیان کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور واحدهای تولیدی و صنعتی با قابلیت‌های لازم برای امور صادراتی و رقابت در عرصه‌های بین المللی برگزار شده است تا توانمندی‌های تولیدی صنعتگران و تولیدگان کشور را در معرض دید فعالان اقتصادی داخلی و خارجی قرار دهد.
وی افزود: این نمایشگاه فرصت ایده‌آل و بسیار مناسبی برای واحدهای تولیدی صادرات محور است تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات با قابلیت رقابت خود را معرفی و در معرض رقابت و دید مشتریان قرار دهند.
مهدی‌پور در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت های تولیدی استان در امر صادرات اظهار کرد: بسیاری از محصولات با کیفیتی که تولیدکنندگان خوزستانی در نمایشگاه عرضه کردند قابلیت‌های لازم برای حضور در بازارهای مختلف بین‌المللی و رقابت را دارا هستند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اضافه کرد: تولیدکنندگان خوزستان می‌توانند در نمایشگاه‌های مختلف، دیگر تولیدکنندگان سراسر کشور را با مزیت‌ها و ظرفیت‌های کم نظیری که استان به لحاظ فضای صادراتی دارد آشنا کنند تا دیگر فعالان اقتصادی صادرات خود را از مجاری متعدد این استان انجام دهند.
وی با اشاره به زیر ساخت و موقعیت جغرافیایی خوزستان در امر صادرات ادامه داد: دسترسی مستقیم به آب‌های آزاد و بین المللی، برخورداری از چندین فرودگاه بین المللی، دسترسی به شبکه راه‌های اصلی و اتصال به راه آهن سراسری و وجود ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی از جمله ظرفیت‌های استان خوزستان برای حوزه صادرات است.
مهدی پور اظهار کرد: این موارد همه بیانگر آن است که استان خوزستان بهترین شرایط را برای فعالیت‌های صادراتی واحدهای صنعتی دارد.
به گزارش ایرنا، ششمین نمایشگاه اکسپو از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه در نمایشگاه دائمی تهران دایر است.
۱۵ واحد صنعتی از خوزستان در این نمایشگاه ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان را معرفی می‌کنند.
https://deyarkaroon.ir/vdccxiqsx2bqss8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما