دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
کد مطلب : 109142
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در آیین افتتاح جاده قلعه چنان به کانتکس:

چرخ توسعه مجموعه فولاد خوزستان متوقف نشده است

جالب است ۱
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: در حوزه انرژی چالش‌های مختلفی در صنعت وجود دارد ولی چرخ توسعه مجموعه فولاد خوزستان متوقف نشده است و برای رسیدن به اشتغال پایدار با یک نگاه کلی نسبت به کل استان خوزستان هم با جذب نیروی انسانی و هم با جذب پروژه های مختلف توسعه ای توانسته ایم گام های خوبی در بحث اشتغال پایدار برداریم.
چرخ توسعه مجموعه فولاد خوزستان متوقف نشده است
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون؛ امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در  آیین افتتاح جاده قلعه چنان به کانتکس که با حضور مسولین استانی و محلی برگزار شد ضمن تبریک چهل و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد : صنعت فولاد صنعتی است زاده انقلاب اسلامی که در قبل از انقلاب از ظرفیت تولید  1/8 دهم میلیون تن  برخوردار بودایم که امروزه با تکیه بر توان داخلی و اراده توانسته ایم به 45 میلیون تن برسیم  به گفته رهبر انقلاب کارهای بسیار گسترده ای انجام شد که این رشد چهل برابری در انقلاب اسلامی در حوزه فولاد اتفاق افتاد است.

امین ابراهیمی افزود : مجموعه فولاد خوزستان با یک جامعه آماری نزدیک به ۱۷ هزار نفر با تولید نزدیک به ۴ میلیون تن و یک سهم بازار نزدیک به ده درصد به عنوان دومین  تولید کنده فولاد در کشور فعالیت خودش رو انجام داده است و توانسته  نقش بسیار بسزایی را در تولید ناخالص ملی و توسعه منطقه و توسعه صنعت فولاد و صادرات محصولات فولادی را به خوبی ایفا نماید .

وی عنوان کرد : یکی از مباحثی که در شرکت‌های فولادی بسیار مطرح می شود بحث پایداری صنعت است که پایداری صنعت از مصادیقی است که جایگاه بسیار با اهمیت دارد برای مصادیق این پایداری یکی از مهمترین ملاک ها،  ملاکی است به نام مسولیت های اجتماعی که مسولیت های اجتماعی به عنوان امری داوطلبانه و امری که از سمت شرکت‌ها در حوزه پایداری سازمان‌های بزرگ لحاظ می‌شود .  که مجموعه فولاد خوزستان همواره سعی کرده است این موضوع را به عنوان نقشه راه خود در دستور کار قرار بدهد .

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان  با اشاره به اینکه مسولیت های اجتماعی  از باب وظیفه است عنوان کرد: همه ما نسبت به محیط پیرامون خودمان ، نسبت به اتفاقات و حوادث و مشکلاتی که در محیط اطرافمان هست مسئول هستیم و باید اقدامات مناسبی را در این زمینه داشته باشیم . یکی از مهمترین مصادیق مسولیت های اجتماعی حوزه محیط زیست است که در مجموعه فولاد خوزستان ظرف مدت 3 سال گذشته در بحث محیط زیست بالغ بر 1400 میلیارد تومان پروژه محیط زیستی به همت همه همکاران ایجاد شده است.

ابراهیمی افزود : یکی دیگر از مسولیت های اجتماعی بحث  اشتغال پایدار است ، اشتغالی که مستقیما روی زندگی مردم تاثیر بسزایی بگذارد . در حوزه انرژی  چالش‌های مختلفی در صنعت وجود دارد ولی چرخ توسعه مجموعه فولاد خوزستان متوقف نشد است و برای رسیدن به اشتغال پایدار با یک نگاه کلی نسبت به کل استان خوزستان هم با جذب نیروی انسانی و هم با جذب پروژه های مختلف توسعه ای که تهیه کردیم مثل پروژه زمزم 3 که یک افتخار برای کشور و مجموعه فولاد و استان خوزستان است توانسته ایم گام های ماثری در بحث اشتغال پایدار برداریم .

وی عنوان کرد : برنامه داریم سالی یک پروژه زیر ساختی که در حد توانمان را اجرا کنیم ، سال گذشته به واسطه مجوز هیت مدیره شرکت فولاد خوزستان تصمیم گرفته شد  آنچه از محل بومی سازی صفحات صرفه جویی کردیم صرف ساخت محیط پیرامونی خود قرار دهیم . که بر اساس این تصمیم  پروژه جاده قلعه چنان به کانتکس یکی از پروژه های بود که در قالب یک رابطه دو سویه با مسولین محترم روستا برگزار شد.

ابراهیمی گفت : طرح مشکلی که از سمت عزیزان مطرح شد و همکاران من اعلام آمادگی کردنند برای رفع طرح این مشکل و این جاده که به نوعی نمادی است از مصادق مشارکت شرکت و محیط پیرامون آن توانستیم آن را ایمن سازی کنیم . و یک جاده‌ای که بر اساس استانداردهای روز دنیا و نمادهای ایمنی در آن دیده شده بتوانیم افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان افزود : روستا قلعه چنان در ۲ کیلومتری شرکت فولاد خوزستان قرار گرفته است و شرکت فولاد خوزستان در قالب انجام مسئولیت های اجتماعی ۶۰۰میلیارد ریال برای ۲ بانده کردن این جاده اختصاص داده بود که باتوجه به وجو معارضین پروژه و تامین نور و ایجاد فضای سبز، هزینه اجرای این پروژه افزایش یافت.
https://deyarkaroon.ir/vdceeo8zwjh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما