جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : 112185
جالب است ۱
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، با اشاره به شدت بارش‌های اخیر در این استان، گفت: بارش‌های سیل‌آسا، موجب بروز خاموشی‌های پراکنده در شهرهای دزفول، شوش، شوشتر، اندیمشک و چند شهر دیگر در مناطق شمالی استان شده که تلاش برای پایدار نگه داشتن شبکه برق این مناطق ادامه دارد.
کامران حداد شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پایداری شبکه برق از قبل اندیشیده شده است، اظهار کرد: تجهیزات و یراق آلات شبکه در مناطق مختلف استان خوزستان تدارک دیده شده و پایه، ترانس و سیم و کابل مورد نیاز در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به آمادگی بیش از یک هزار نفر از گروه‌های عملیاتی برای رفع مشکلات شبکه، افزود: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی این گروه‌ها، برخی خاموشی‌ها به صورت پراکنده در استان رخ داده که علت آن بارش شدید باران، افتادن درختان به روی شبکه برق، صاعقه های شدید و مواردی از این دست بوده که به سرعت رفع شده است.
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه مانند سیم‌بریدگی، با شماره تلفن ۱۲۱ اتفاقات برق تماس بگیرند و از هرگونه اقدام خودسرانه خودداری کنند.
حدادی با تاکید بر پایداری کلی شبکه برق در استان، گفت: در حال حاضر وضعیت کلی شبکه در پایداری کامل است و گروه‌های عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در حال پایش و رفع احتمالی مشکلات هستند.
بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه‌شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش‌ها افزوده می‌شود.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcfc0dytw6dyya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما