دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱
کد مطلب : 112230
جالب است ۰
استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: ۸۰۰ روستای خوزستان طی سالهای گذشته به صورت کامل آسفالت شده که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.
 ایرنا علی‌اکبر حسینی‌محراب یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به نشست مشترک دولت و استانداران با حضور رییس جمهور در محل وزارت کشور اشاره و اظهارکرد: در این نشست، موضوعات مختلفی از استان خوزستان مطرح و بر حمایت هرچه بیشتر دولت برای تکمیل نهضت آسفالت روستاها و جاده‌های خوزستان تاکید شد.
استاندار خوزستان ادامه داد: اقدامات زیادی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در روستاهای خوزستان انجام شده که از جمله این تلاش ها، آسفالت حدود 700 تا ۸۰۰ روستای خوزستان است.
وی اظهارکرد: بخش های عمرانی روستاها طی سالهای گذشته به خوبی عمل کرده که رضایتمندی ۱۰۰ درصدی به همراه داشته است.
استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد در صورت همکاری و مساعدت قرارگاه امام حسن(ع)، پتروشیمی، نفت و اختصاص منابع مربوط به حق آلایندگی، این رضایتمندی بیشتر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهور نیز در بخشی از سخنانش در این نشست ارتباط با مردم را ضروری دانست و گفت: باید با افرادی که در اجتماعاتی که برگزار می‌کنیم و به علت داشتن ضمینه ذهنی شرکت نمی‌کنند نیز ارتباط برقرار کنیم.
آیت الله سیدابراهیم رییسی در خصوص دور دوم انتخابات نیز گفت: مجریان، استانداران، ناظران و عموم مردم در دور نخست انتخابات همت کردند و چهار اصل انتخابات از جمله امنیت، سلامت و رقابت رعایت شد امیدواریم در دور دوم نیز بر این چهار اصل تاکید شود.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcgwx9qzak9qx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما