سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
کد مطلب : 106145
گفتگوی اختصاصی با رئیس فدراسیون والیبال

آخرین موانع حضور معروف در تیم ملی ناچیز است!

جالب است ۰
به نظر می‌رسد که باید بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران را تمام شده دانست.
آخرین موانع حضور معروف در تیم ملی ناچیز است!
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که فدراسیون والیبال ایران در حال جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است. چند روز پیش شش گزینه شامل چهار نفر خارجی به علاوه سعید معروف و پیمان اکبری به عنوان گزینه‌های داخلی معرفی شدند و گفته شد که یکی از آن‌ها به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب خواهند شد.

با توجه به اتفاقاتی که در روزهای اخیر اتفاق افتاده به نظر می‌رسد سعید معروف از بیشترین شانس برای هدایت تیم ملی والیبال ایران برخوردار است. پاسور سابق و اسطوره والیبال ایران که در آستانه قبول یک مسئولیت بسیار بزرگ قرار گرفته که شاید هم ریسک بسیار بزرگی برایش تلقی شود.

روز گذشته برای بررسی اتفاقات اخیر والیبال ایران به محل فدراسیون رفتیم تا مصاحبه‌ای با محمدرضا داورزنی ترتیب دهیم. رئیس فدراسیون در مقابل دوربین آنتن و ورزش‌سه نشست و در گفت‌وگو با پژمان راهبر، سردبیر "ورزش سه" به سوالات متعددی که در مورد والیبال ایران وجود دارد، پاسخ داد.  
1949810

اما مهم‌ترین بخش این مصاحبه به بحث انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی اختصاص داشت. البته که داورزنی اعلام کرد مذاکرات با گزینه‌های داخلی و خارجی در جریان است و هنوز چیزی تمام نشده اما با کمی موشکافی می‌شد فهمید که او انتخاب نهایی خود را انجام داده و فقط برخی جزییات باقی مانده است.

داورزنی در این مصاحبه تقریبا مشخص کرد که کارهای حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی تمام شده است. او در تمام طول این بحث از معروف به عنوان فردی باهوش یاد کرد. او در پاسخ به دغدغه‌هایی درباره بی‌تجربه بودن مربیگری معروف باز هم به نبوغ او اشاره و تاکید کرد که مثال‌های نقصی در این باره وجود داشته که معروف هم می‌تواند یکی از آن ها باشد.

اما تعیین کننده‌ترین قسمت مصاحبه جایی بود که سردبیر "ورزش سه" از داورزنی سوال کرد که آیا با سعید معروف در این باره حذف زده یا نه؟
1949811

پژمان راهبر: شما با سعید معروف مذاکره هم کرده‌اید؟

داورزنی: بله، به شکل مفصل با او حرف زدم و برنامه‌اش را هم برایم فرستاده که به نظرم برنامه خیلی خوب و کاملی هم بود.

پژمان راهبر: من اینطوری فهمیدم که سعید معروف به سرمربیگری تیم ملی خیلی نزدیک شده؟

داورزنی: من که گفتم او یکی از گزینه‌های خوب ماست.

پژمان راهبر: نه، منظور من اینه که از بقیه خیلی به این پست نزدیک تر است.

داورزنی: به هر حال روی نیمکت پنج نفر می‌توانند بشینند (با خنده)

 
https://deyarkaroon.ir/vdceep8znjh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما