جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد مطلب : 112163
جالب است ۰
رئیس آتش نشانی دزفول از امدادرسانی رسانی به بیش از ۱۰۰ خودروی گرفتار شده در آبگرفتگی های معابر و بیش از ۱۰۰ مورد تخلیه آب منازل مسکونی در پی بارندگی‌های های اخیر خبر داد.
مهر، روح الله بهشتی فرد در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی بارندگی‌های های اخیر که از شب گذشته آغاز شد و از قبل از ظهر امروز شدت گرفت، آتش نشانان بیش از ۱۰۰ مورد امداد رسانی به خودروهای گرفتار شده در معابر شهری و ۱۰۰ مورد تخلیه آب منازل مسکونی در سطح شهر اقدام کردند.
وی افزود: به رغم آمادگی شبانه روزی تیم‌های عملیاتی آتش نشانی، از روز قبل، هشدار آماده باش ۱۰۰ درصدی به کلیه نیروهای عملیاتی و ستادی ابلاغ شد و از صبح امروز، کار امداد رسانی به شهروندان توسط آتش نشانان پنج ایستگاه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.
بهشتی فرد بیان کرد: در پی بارندگی‌های اخیر، گزارش آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی، خصوصاً ساختمان‌های در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پنج ایستگاه عملیاتی به محل‌های گزارش شده اعزام و به شهروندان امداد رسانی کردند.
وی از مهار د ۲ مورد آتش سوزی منزل مسکونی و چندین مورد فرونشست زمین و تخلیه آب ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر توسط آتش نشانان اشاره کرد و افزود: به رغم کمبود امکانات کار امداد رسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcb05b8frhb88p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما