چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۷
کد مطلب : 108953
جالب است ۰
به دنبال ایجاد فضاهای تجاری ورزشی در خوزستان هستیم
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ایجاد فضاهای تجاری ورزشی با هدف ایجاد اشتغال، درآمد پایدار و افزایش سرانه ورزشی از جمله اهدفی است که دنبال می‌کنیم.
حمید بنی تمیم در شورای ورزش خوزستان که امروز، ۱۰ بهمن ماه در استانداری برگزار شد با قدردانی از اهتمام استاندار نسبت به برگزاری به موقع جلسات شورای ورزش و ساماندهی ستاد جوانان، اظهارکرد: در یک سال اخیر با نگاه استانداری و هیات نجات غریق، خوشبختانه آمار غریق های استان، ۲۵ درصد کاهش داشته است.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به طرح ایجاد پلاژ در سطح رودخانه‌های استان خوزستان برای اولین بار در کشور توسط هیات نجات غریق استان، ادامه داد: در همین راستا به دنبال تعلیم ناجی غریق برای رودخانه ها هستیم. ضمن این که هفت قایق هم برای پوشش هفت منطقه پرخطر و پر حادثه در رودخانه های استان خریداری شده است که با این اقدام مطمئنا آمار غریق های رودخانه های استان خوزستان کاهش پیدا خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: همچنین طبق دیگر دستورکار این جلسه به دنبال ایجاد اشتغال از طریق کاشت درخت و تولید نهال توسط منابع طبیعی در مجموعه های ورزشی هستیم. ضمن این که ایجاد فضاهای تجاری ورزشی با هدف ایجاد اشتغال، درآمد پایدار و افزایش سرانه ورزشی دیگر هدفی است که از طریق شورای ورزش برای گرفتن مصوبه آن، دنبال می کنیم.
وی به برگزاری کنگره ملی شهدای استان خوزستان توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز اشاره کرد.
همچنین در ادامه روسای هیات های فوتبال، بوکس، اسکیت، کشتی و اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان به ارائه گزارش عملکرد و مطالبات خود پرداختند.



 
https://deyarkaroon.ir/vdcdkj0fsyt0zn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما