چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : 110092
تقدیر از برگزیدگان جشنواره ابوذر در خوزستان

درخشش خبرنگار دیار کارون در هشتمین جشنواره ابوذر خوزستان

جالب است ۲
مجتبی حیدری خبرنگار پایگاه خبری دیار کارون در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خوزستان در بخش یادداشت حائز رتبه سوم شد
درخشش خبرنگار دیار کارون در هشتمین جشنواره ابوذر خوزستان
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون؛ آیین پایانی این جشنواره امروز چهارشنبه (۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲) در سالن اجتماعات منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد که مجتبی حیدری خبرنگار پایگاه خبری دیار کارون در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خوزستان در بخش یادداشت حائز رتبه سوم شد.
 

محمد آهنگر، بهمن گلبانگی، میثم خالدی در بخش عکس به ترتیب رتبه اول، دوم و سوم، دلال آلبوشهبازی و عاطفه اسماعیل منش رتبه دوم و سوم گزارش شدند و ابراهیم متین سیرت شایسته تقدیر شد.

مرتضی آژند، ساسان ناصری، مجتبی حیدری به ترتیب رتبه اول تا سوم یادداشت، پریسا زنگنه منش نیز رتبه سوم در بخش مصاحبه را کسب کردند و فاطمه دقاق نژاد در بخش مصاحبه شایسته تقدیر شد.

مهدی ربیع، مرتضی آژند و مجتبی داراب پور نیز در بخش تیتر به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. در بخش گزارش خبری هم راضیه حمید رتبه اول و سجاد کنانی مقام دوم و سوم را از آن خود کرد.

محمد آهنگر، مدینه مقدم خواه و زهرا نجمی پور در بخش مستند به ترتیب رتبه اول تا سوم و اسماء ساکی، سارا قنبری و شایان قادری رتبه اول تا سوم اینفوگرافی را کسب کردند و محمد زمانی را نیز در این بخش شایسته تقدیر شد.

هم‌چنین حسن صادقی و عزیز خنافره رتبه اول و دوم موشن گرافی را به دست آوردند.
 
https://deyarkaroon.ir/vdcaown6u49n6w1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما