چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
کد مطلب : 111922
جالب است ۰

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از ۲ سال گذشته برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور بودجه اختصاص داده می‌شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است.
ایرنا رضا کارگر روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز بیان کرد: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.
وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور گفت: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود
کارگر با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.
دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.
کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.
وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.
دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.
 
https://deyarkaroon.ir/vdcdxf0fxyt0fn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما