چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
کد مطلب : 108589
جالب است ۲
شرکت مهرآراد گستر جنوب از ابتدای تأسیس ، به عنوان طرح و سازنده سیستم های انتقال مواد مورد توجه بوده است . این شرکت در طراحی ، ساخت، نصب و راه اندازی این تجهیزات و انتخاب موتور مربوطه فعالیت داشته است که در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات نفت در اهواز به ارائه محصولات و خدمات خود پرداخت
شرکت مهرآراد گستر جنوب تولید کننده فیلترهای صنعتی
به گزارش پایگاه خبری دیار کارون، زارع مدیر فروش شرکت مهرآراد گستر جنوب در گفتگوی اختصاصی با دیار کارون با اشاره به تلاش های صورت گرفته در این کارخانه در خصوص بومی سازی قطعات مورد نیاز واحدهای صنعتی گفت: از ابتدای تأسیس شرکت مهرآراد گستر جنوب، این واحد تولیدی به عنوان طراح و سازنده سیستم های انتقال مواد مورد توجه بوده است . این شرکت در طراحی ، ساخت، نصب و راه اندازی این تجهیزات و انتخاب موتور مربوطه فعالیت داشته است .
 

فیلتر‌های الکتریکی در بسیاری از صنایع ، از جمله صنعت آهن ، آلومینیوم، نفت و پتروشیمی استفاده می شود. این فیلترها توانایی غبارگیری از حجم عظیم گاز با طیف گسترده از دما ، فشار، رطوبت و سایز ذرات غبار در حالت تر یا خشک را دارند و در بسیاری از صنایع ، بازده غبارگیری این فیلترها به بالاتر از ۹۹درصد می رسد.

غبارگیری های پارچه ای که بطور عمده به نام بگ فیلتر و بگ هاوس شناخته می شود ، یکی از کاراترین و اقتصادی ترین انواع فیلتر ها می باشد . گاز غبار آلود به یکی از خانه های فیلتر وارد شده ، ذرات غبار با قطر بزرگتر پس از ورود ، تحت تاثیر نیروی وزن خود به طرف هاپر حرکت کرده و مابقی بر روی کیسه های فیلتر جمع می شوند و با پالس هوای فشرده عمل تمیز کاری صورت میپذیرد.
 

این شرکت در شیراز واقع است و آمادگی این را دارد که کلیه تجهیزات فیلتر، غبارگیر و فیلتر پرس و دستگاه های حمل مواد  و سایر سفارش های درخواستی را متناسب با نیاز واحدهای صنعتی طراحی تولید اجرا نگهداری سازد و به سراسر کشور ارسال و پشتیبانی کند. هم اکنون فیلترهای ساخت این شرکت در واحدهای صنعتی و نفتی و حتی در کارخانه های تولیدی صنایع غذایی در حال استفاده است.
 
 

 
زارع در پایان این گفتگو نمایشگاه تخصصی نفت را بستری برای تعامل پویای صنعتگران، مشتریان و مدیران واحدهای صنعتی عنوان کرد و گفت: من به عنوان مدیر فروش سابقه شرکت در نمایشگاه های متعدد صنعتی در شهرهای مختلف کشور را دارم و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات نفت در اهواز نسبت به سال های قبل از فضای تعاملی بهتری برای ارتباطات ما با مدیران و مشتریان برخوردار است.


گفتگو: مجتبی حیدری / پایگاه خبری دیار کارون
https://deyarkaroon.ir/vdcivvaz3t1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما