يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
کد مطلب : 108428
جالب است ۰
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شنبه 23 دی و در آستانه آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، در یادداشتی یکی از ابعاد مهم در جهاد تبیین را نمود و نمایش توان فنی و دستاوردهای دانش محور در عرصه ملی و بین المللی دانست.
یادداشت مدیر عامل نفت مارون به مناسبت نمایشگاه  نفت خوزستان
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شنبه 23 دی و در آستانه آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات  صنعت نفت خوزستان، در یادداشتی یکی از ابعاد مهم در جهاد تبیین را نمود و نمایش توان فنی و دستاوردهای دانش محور در عرصه ملی و بین المللی دانست.

به گزارش پایگاه خبری دیار کارون، متن کامل یادداشت مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

بسمه تعالی

توسعه بر گسترش ظرفیت برای برآوردن احتیاجات جامعه،رشد اقتصادی، افزایش تولید و ارتقا سطح رفاه تاکید دارد. صنعت نفت از بدو تولد در کشورمان، این رسالت را در پیش گرفته و در دوران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، به صنعتی بدل گردید که افزون بر ایفای نقش کلیدی خود در عرصه اقتصادی، تلاش برای توسعه از طریق ساخت زیرساخت های خود با استفاده از توان، دانش و تجربه داخلی را درپیش گرفت. این رویکرد ارزشمند تا جایی ادامه یافت که امروز تقریبا هرآنچه نیاز داریم را خودمان تولید می کنیم و توانستیم کلیه اهداف صنعت نفت را با تکیه بر سرمایه های انسانی ایرانی تحقق بخشیم.

یکی از ابعاد مهم در جهاد تبیین، نمود و نمایش توان فنی و دستاوردهای دانش محور در عرصه ملی و بین المللی است تا ضمن ارائه سطح توانمندی های صنعت نفت، تعاملات فرامرزی را ایجاد و بستر را برای صدور دستاوردهای جوانان این مرز وبوم فراهم آورد. کارآمدترین بستر برای این هدف، نمایشگاه است.

نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، آوردگاه بزرگ سازندگان، تامین کنندگان و شرکت های  دانش بنیان به میزبانی صنعت نفت است که افزون بر نمایش دستاوردهای پیشین و در دست اقدام، ایجاد تعامل و شناسایی نیازها برای ارائه راهکارهای فنی، عملیاتی و مهندسی در راستای تضمین آتیه و پایداری تولید را در دستور کار خود قرار می دهد.

با توجه به سوابق شرکت کنندگان، انتظار می رود که این نمایشگاه از نظر فنی و علمی  در سطح بالایی قرار گرفته و بتواند نقش اثربخش خود را در پیشبرد اهداف صنعت نفت جهت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نماید.
https://deyarkaroon.ir/vdcauan6a49nwy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما