چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : 110086
جالب است ۰

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به برخی نقاط استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: با ورود این سامانه رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و در ارتفاعات بارش برف تا بعد از ظهر جمعه قابل انتظار است.

بر اساس این اطلاعیه رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق شمال، شمال شرق و شرق و در بقیه مناطق به صورت نقطه‌ای و وزش باد متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای در مناطق جنوبی، جنوب غربی و بخش‌هایی از مرکز پیش‌بینی می‌شود.
محمد سبزه زاری در این خصوص بیان کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی از فردا تا اواسط روز جمعه ریز موج‌هایی از فراز استان عبور می کند که سبب ابرناکی و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در قسمتهای شمالی، شمال شرق و ارتفاعات استان خواهد شد.
وی افزود: اما با توجه به ماهیت فصل، وقوع رگبار به صورت نقطه‌ای در بقیه مناطق استان نیز دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: در این مدت به ویژه روز پنجشنبه در مناطق جنوب غربی، جنوبی و مرکزی وزش باد متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌،شود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: مناطق ساحلی و دور از ساحل شمال خلیج فارس از بعد از ظهر پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه مواج است.
وی با اشاره به اینکه تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما مورد انتظاراست اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۴.۵ و ایذه با ۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۴.۳ و حداقل ۱۰.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.


 
https://deyarkaroon.ir/vdcdjz0f9yt0fz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما