پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
کد مطلب : 111729
جالب است ۰

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر میهمان خود پرسپولیس تهران شکست خورد تا احتمال سقوط این تیم از لیگ برتر بیشتر شود.
 ایرنا :این دیدار شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس تهران با سه گل به پیروزی رسید.
بازی با حملات تیم پرسپولیس تهران آغاز شد و بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل کردند که در دقیقه هشتم این دیدار سانتر امید عالیشاه از روی نقطه کرنر روی سر دانیال اسماعیلی فر نشست و مدافع پیش تاخته پرسپولیس دروازه را باز کرد.
بعد از این گل بازی پایاپای دنبال شد و نیمه سرد و کسل کننده با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم تیم صنعت‌نفت آبادان توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی حملات این تیم زهر لازم را نداشت.
در دقیقه ۶۶ این دیدار و در حالی که تیم صنعت‌نفت آبادان برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد، ارونوف توپ را گرفت و به ترابی رساند و پاس خوب او مدافعان را جا گذاشت و عیسی آل‌کثیر با یک شوت دروازه میزبان را برای بار دوم باز کرد.
در دقیقه ۷۰ مدافع تیم صنعت‌نفت آبادان درون ۱۸ قدم توپ را با دست زد تا داور به سود پرسپولیس تهران اعلام پنالتی کند و محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را بر خلاف جهت حرکت پیام پارسا وارد دروازه کرد.
علی اصغر مومنی، محمد عطایی و دانیال باشنده قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
گولیسیانی از تیم پرسپولیس تهران در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.
پرسپولیس تهران در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی - گولسیانی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - دانیال اسماعیلی‌فر - عبدالکریم حسن - مسعود ریگی - سروش رفیعی - مهدی ترابی - اورونوف - امید عالیشاه - عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.
در ترکیب صنعت نفت آبادان پیام پارسا - میثم تهیدست - عرفان قهرمانی - مصطفی نائیچ - امیرمحمد پناهی - فرشاد محمدی مهر - طالب ریکانی - مصطفی احمدی - استیو بوباکر - یوسف کی شمس - علی یوسف حضور داشتند.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این شکست ۱۶ امتیازی شد و ور رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcirzaz3t1azy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما