جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : 111748
جالب است ۰
سومین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان اهواز به مناسبت گرامیداشت شهدای ورزشکار امروز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.
 در این مسابقه که با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده و به صورت خانوادگی برگزار شد، افراد شرکت کننده از پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز مسیر مسابقه را آغاز کردند و ضمن استفاده از نقشه خوانی و مختصات جغرافیایی در ادامه مسیر با حضور در گلزار شهدای اهواز مقصد نهایی را طی کردند.
به گزارش ایسنا، مسابقه رالی جانبازان به همت اداره اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، بنیاد مناطق یک و دو اهواز و کارون و همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان برگزار شد.
 شرکت کنندگان در مقصد پایانی ضمن حضور در یادمان شهید علی هاشمی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.
همچنین حسین علی مقیم زاده مقام اول مسابقات رالی شهری جانبازان را آن خود کرد و هادی دلفی و عبدالکریم ناصری به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
جلالی سرپرست معاونت فرهنگی و رییس اداره تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: چه زیباست که در این مسابقه رالی که برگزار شد پایان مسیر در یادمان شهدا و در گلزار شهدا در کنار هم جمع شدیم و این نشانه خوبی است و بیانگر این است که نقشه راه را شهدا برای ما مشخص کردند و هر کاری انجام دهیم به یاد شهدا است و به شهدا می‌رسیدم. این پیام را به دشمنانی می‌دهیم که دست به دست هم داده‌اند و می‌خواهند چراغ پر فروغ اسلام را خاموش کنند. دشمنان بدانند که هرگز به خواسته خود نخواهند رسید.
وی ضمن تبریک به‌مناسبت پیروزی ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم که امسال شاهد نابودی رژیم صهیونیستی این غده سرطانی در روی زمین باشیم.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcjxvevouqevaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما