جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : 111754
جالب است ۰

امام جمعه اهواز با بیان اینکه محور مقامت با اقتدار در منطقه ریشه دوانده است، گفت: امروز دغدغه‌ای برای حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی وجود ندارد.
 ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان با تبریک روز ارتش گفت: روحیه تقوا در ارتش باعث شده دشمن از هرگونه طمع ورزی به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی ناامید شود.
وی افزود: بزرگان اهل معرفت نوید می دهند که این اتفاقات در منطقه زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر باشد که همه ما با آغوشی باز از آن استقبال می‌کنیم.
امام جمعه اهواز با اشاره به حمله رژیم غاصب به کنسولگری ایران به سوریه گفت: اسراییل در گذشته نیز تحرکاتی در منطقه داشته و هر بار ایران اسلامی با اقدامی متناسب پاسخ داده است؛ درنهایت این رژیم با حمله به کنسولگری ایران در سوریه چهره واقعی و شیطانی خود را نشان داد.
وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران از چند جهت با اهمیت است، افزود: ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی و پهپادی ایران در حالی است که ما بخش حداقلی قدرت نظامی خود را به کار گرفتیم ولی اثر گذاری آن بسیار بود.
خطیب جمعه اهواز اظهارکرد: دشمن از همه ابزارهای پیشرفته برای مقابله با این حملات استفاده و با همراهی دیگر کشورها تلاش کرد حتی پرنده‌ای عبور نکند ولی ایران اسلامی در مواجهه با استکبار جهانی قدرتمندانه ایستاد.
وی افزود: قدرت‌های غربی رژیم صهیونیستی را به عنوان دژ مستحکم خود در منطقه برای مهار کشورهای اسلامی ایجاد کردند از این رو اگر این دژ فرو بریزد تمام اهداف شوم آنها نیز درهم شکسته می‌شود.
حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه ایران اسلامی کمتر از یک ساعت از پایگاه‌های نظامی لرزه بر اندام دشمن انداخت، گفت: نسبت توانمندی ایران در مقایسه با قدرت موشکی دیگر کشورها کم نظیر است.
وی ادامه داد: اسراییل اگر دست از پا خطا کند از صحنه روزگار محو می‌شود و پاسخ مشروع به اسراییل کمترین نمایش قدرت است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جو رسانه‌ای و تلاش دشمن برای بزرگنمایی اقدامات خود و شایعه پراکنی بیان کرد: ملت ما با آگاهی فریب رسانه‌های دشمن را نمی خورد.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcgnq9qtak9qu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما