شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : 111762
جالب است ۰

مدیر جامعه قرآنی عصر با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف، اولویت اول را مردمی بودن این حرکت دانست و گفت: مردم بزرگترین ظرفیت برای کار فرهنگی و اجتماعی در کشور ما هستند که نباید از این ظرفیت غافل شد.
 ایرنا :حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی در نشست نمایندگان جوامع قرآنی عصر سراسر کشور با بیان اینکه هر کدام از ما به عنوان سرباز کوچکی برای ولایت تصمیم به این ندای رهبر برای احیای جلسات خانگی قرآن لبیک بگوییم، افزود: طی چند سال نزدیک به ۲۰ هزار جلسه قرآن ثبت شده است و در اغلب شهرها نماینده داریم.
وی با بیان اینکه ما امسال ظرفیت خود را در اختیار حرکت عظیم زندگی با آیه‌ها قرار دادیم، گفت: امسال بر روی یک محتوا اتفاق نظر پیدا کردیم که در نوع خودش بی‌سابقه بود.
مدیر جامعه قرآنی عصر با بیان اینکه باید اردوهای تشکیلاتی به استان‌های مختلف برای انتقال تجربیات قرآنی برپا شود، گفت: حرکت‌های تشکیلاتی ایمانی که بدون هیچ حقوق و پاداشی صورت می‌گیرد از برکات و ارزاقی است که خداوند به مجموعه جامعه قرآنی عصر داده است.
وی ادامه داد: در صحنه جنگ نرم که دشمن خانه به خانه پیش می رود؛ برای هر خانه برنامه فرهنگی و قرآنی داریم.
حسینی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف، اولویت اول را مردمی بودن این حرکت دانست و گفت: مردم بزرگترین ظرفیت برای کار فرهنگی و اجتماعی در کشور ما هستند که نباید از این ظرفیت غافل شد.
در ادامه حجت الاسلام سعید حردانیان مسئول جامعه قرآنی عصر استان خوزستان با اشاره به علاقه خاص مردم این استان به فعالیت‌های قرآنی افزود: فعالیت های قرآنی در این استان تنوع خوبی دارد و اکثر قریب به اتفاق این جلسات به صورت مردمی و خودجوش شکل گرفته است.
راه‌اندازی مدرسه قرآنی در خوزستان
وی افزود: طرح جدید قرآنی که در استان خورستان دنبال می‌شود؛ راه اندازی مدرسه قرآنی است که در این صورت که دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم در مدارس قرآنی ثبت نام می‌کنند و در کنار درس‌های مدرسه کار قرآنی هم انجام می‌دهند و روی حفظ قرآن کار می‌کنند.
گفتنی است مسئولان جوامع قرآنی در استان خوزستان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نیز بازدید کردند و به انتقال تجربیات خود پیرامون فعالیت‌های قرآنی پرداختند.
https://deyarkaroon.ir/vdcfvydy0w6dyea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما