جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
کد مطلب : 109283
جالب است ۰

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه سامانه بارشی از اواخر روز شنبه تا اواسط روز دوشنبه وارد خوزستان می‌شود، گفت: این سامانه باعث رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در برخی از نقاط استان خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز جمعه افزود: این سامانه به ویژه از ظهر یکشنبه تا صبح دوشنبه سبب رگبار باران و رعد وبرق، وزش بادهای متوسط گاهی تندباد لحظه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی از نقاط خواهد شد.
وی ادامه داد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت فردا جوی نسبتا پایدار بر روی استان خواهیم داشت که سبب افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی استان می‌شود؛ همچنین در این ایام روند افزایش دما درسطح استان پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دزفول با ۲۳.۴ و ایذه با ۰.۱- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به ۲۲.۷ و حداقل به ۷.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.
بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در روزهای گذشته نیز در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی و رعد و برق از اوایل هفته آینده در استان هشدار سطح زرد صادر کرده است.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcaaon6e49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما