پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : 110129
جالب است ۰
تفاهم‌نامه جامع همکاری بین فرمانداری‌های اهواز و تبریز امضا شد

تفاهم‌نامه جامع همکاری میان فرمانداری‌های شهرستان‌های اهواز و تبریز با هدف تحقق مأموریت مشترک در خصوص ایجاد مشارکت و همکاری جامع راهبردی به امضا رسید.
 مهر، تفاهم‌نامه جامع همکاری فرمانداری‌های شهرستان‌های اهواز و تبریز با هدف تحقق مأموریت مشترک در خصوص ایجاد مشارکت و همکاری جامع راهبردی توسط «سید احمد موالی زاده» فرماندار اهواز و «یونس فلاح» فرماندار تبریز در محل فرمانداری اهواز امضا شد.

مبادلات در حوزه منویات مقام معظم رهبری و حوزه‌های اداری، فرهنگی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، ورزشی، گردشگری، هنری، سیاسی و امنیتی، برنامه‌های دفاع مقدس، اجتماعی، محیط زیست، سیاست‌های کلی نظام، برنامه‌های پنج ساله توسعه، سند الگوی پیشرفت اسلامی، بیانیه مبارک گام دوم انقلاب و سایر موارد بر حسب توافق، زمینه‌های همکاری تفاهم‌نامه جامع همکاری فرمانداری‌های شهرستان‌های اهواز و تبریز است.
طراحی و اجرای سالانه حداقل دو رویداد مشترک حول محور زمینه‌های همکاری مورد توافق با نگاه و رویکرد تمدنی در جغرافیای هر یک از طرف‌ها و در مجموع حداقل چهار رویداد، راهبردهای این تفاهم‌نامه جامع همکاری است.
ارتقای همدلی، اتحاد و انسجام ملی بین اهالی شهرستان‌های تبریز و اهواز هم در سطح مردم و هم در سطح مسئولان و دستگاه‌های اجرایی به نحوی که مبادلات علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پربار و با نشاط و همچنین همکاری‌های سیاسی و امنیتی بین دو شهرستان با قابلیت اتکا و اطمینان مطلوب به طور روز افزون شکل گرفته باشد، چشم‌انداز این تفاهم‌نامه است.

 
https://deyarkaroon.ir/vdcb5gb89rhb88p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما